lördag 25 februari 2012

Energitjuvar...

Jag läste ett bra blogginlägg idag och det handlade precis om de tankar jag haft i veckan. Ni hittar den här...

http://elisabethgimsoy.blogg.no/1330189135__sette_grenser_.html

...den handlar om att sätta gränser, att avstå från energitjuvar, lägga fokus på familj och vänner som GER energi och inte dränerar mig på energi, men lika mycket om att jag själv inte vill vara/bli en energitjuv. Något att fundera på...

Just nu önskar jag att jag kunde vinna lite pengar så jag kunde ta med min familj på en resa till solen och värmen. Jag tror det skulle vara balsam för själen. En resa tillsammans, gärna ett par veckor, utan tankar på skola och jobb, en chans att bara få umgås och ha det bra tillsammans. Vi har så mycket tid att ta igen, tid som vi lagt på att sörja och gråta, tid som vi behöver lägga på att skratta tillsammans. Nu är ju verkligheten lite annorlunda, så vi får fokusera på våra lediga kvällar och helger tillsammans <3 och ikväll blir det mys tillsammans framför Gladiatorerna.

Ha en underbar lördag alla fina vänner där ute <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar